Ενισχύστε την ομάδα των πωλητών σας, προσφέροντάς τους όλα όσα χρειάζονται για να βελτιώσουν την καθημερινή τους απόδοση. Το Soft1 SFA αποτελεί μια σύγχρονη mobile λύση που αυτοματοποιεί όλες τις διαδικασίες των πωλήσεων της επιχείρησής σας, βοηθώντας σας να μην χάνετε καμία ευκαιρία πώλησης.
Εύκολη στη χρήση και με πλήθος λειτουργιών, η εφαρμογή Soft1 SFA υποστηρίζει πλήρως την εργασία των πωλητών σας όταν βρίσκονται εν κινήσει, περιορίζοντας σημαντικά τον κύκλο της πώλησης. Με το Soft1 SFA, οι πωλητές σας έχουν στη φορητή τους συσκευή, σε πραγματικό χρόνο, όλη την απαραίτητη πληροφόρηση ώστε να πετυχαίνουν περισσότερες πωλήσεις, ταχύτερα.
Συνδεθείτε κι εσείς με τους πελάτες σας και ανταποκριθείτε πλήρως στις προσδοκίες τους, περιορίζοντας ταυτόχρονα το κόστος της διαδικασίας πώλησης.
Αφιερώστε περισσότερο χρόνο στο κλείσιμο πωλήσεων παρά στην αναζήτηση emails ή τη σύνταξη αναφορών. Διαχειριστείτε παραγγελίες, ιστορικό, στατιστικά πωλήσεων, πληροφορίες πελατών, και δείτε τιμές και αποθέματα προϊόντων οποιαδήποτε στιγμή, μέσα από οποιαδήποτε συσκευή. Προτείνετε και καταχωρήστε παραγγελίες, εφαρμόστε εκπτώσεις, υλοποιήστε cross-sell και up-sell πωλήσεις.
Καταγράψτε τις πληροφορίες που συλλέγετε στα σημεία πώλησης, απευθείας στο tablet ή το smartphone σας. Προγραμματίστε εύκολα τις επισκέψεις σας σε πελάτες. Καταγράψτε τα αποθέματα των προϊόντων, προτείνοντας έγκαιρα την αναπλήρωσή τους. Καταχωρίστε τις τιμές του ανταγωνισμού, διαχειριστείτε ερωτηματολόγια και διεξάγετε επιτόπου έρευνες αξιολόγησης.
Ξεχάστε τις χειρόγραφες καταχωρήσεις. Αυτοματοποιήστε τις καθημερινές σας εργασίες, μεγιστοποιώντας τις πωλήσεις στον τομέα ευθύνης σας. Σχεδιάστε καλύτερα το πλάνο των επισκέψεών σας, περιορίζοντας το χρόνο και τα έξοδα των μετακινήσεων. Πραγματοποιήστε check-in σε κάθε επίσκεψη, καταγράφοντας αυτόματα την τοποθεσία και τις ενέργειές σας, στο Soft1 ERP Series 6.
Κάθε σύγχρονη και ανταγωνιστική επιχείρηση χρειάζεται ταχύτητα και ευελιξία. Με τις mobile συσκευές να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας κάθε εργαζομένου, δίνεται πλέον η δυνατότητα εύκολης πρόσβασης στα εταιρικά δεδομένα από παντού. Μέρος των εργασιών μεταφέρονται πλέον εκτός των τειχών της εταιρείας, δημιουργώντας νέες ανάγκες για γρήγορη πρόσβαση στην πληροφόρηση.
Ανακαλύψτε τις λύσεις Enterprise Mobility από τις SOFT1 & Regate και εξασφαλίστε στους εργαζομένους σας όλα τα απαραίτητα φορητά εργαλεία που στοχεύουν στην αύξηση της παραγωγικότητας και της ταχύτητας απόκρισης, στον καλύτερο έλεγχο της επιχείρησής σας, στη μείωση κόστους και λαθών, αλλά και στη βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών. Κάντε κι εσείς το επόμενο βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό της λειτουργίας της επιχείρησής σας και αλλάξτε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποί σας εργάζονται, συνδέονται και επικοινωνούν με τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες σας.
Τρέξτε την επιχείρησή σας από παντού με την πρωτοποριακή λύση mobility της SoftOne. Βοηθήστε τους εργαζομένους σας να γίνουν πιο παραγωγικοί από όπου και αν βρίσκονται, με τη χρήση οποιασδήποτε φορητής συσκευής. Η εφαρμογή Soft1 360 αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποί σας εργάζονται, συνδέονται και επικοινωνούν με τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες σας.
Το Soft1 360 ενισχύει την αμεσότητα πρόσβασης, καθώς και την ευελιξία χρήσης κρίσιμων δεδομένων της επιχείρησής σας. Σε πλήρη ολοκλήρωση με την κεντρική μηχανογράφηση, επεκτείνει ουσιαστικά την «εμβέλεια» του Soft1 ERP Series 6, επιτρέποντάς σας την απομακρυσμένη πρόσβαση και χρήση του οποιαδήποτε στιγμή, μέσω οποιασδήποτε συσκευής!
Η εφαρμογή προσαρμόζεται πλήρως στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε χρήστη, ανάλογα με το ρόλο του στην επιχείρηση, επιτρέποντας στα στελέχη σας να λειτουργούν αποτελεσματικά, ακόμη και όταν βρίσκονται εκτός γραφείου.
Η λύση Soft1 360 μπορεί να αξιοποιηθεί από όλες τις εγκαταστάσεις Soft1 Series 6, ανεξάρτητα από το μοντέλο λειτουργίας τους (on-premise ή cloud).
Αναβαθμίστε τη λειτουργία της επιχείρησής σας με μία ισχυρή λύση που προσφέρει τη λειτουργικότητα, τον έλεγχο και την ευελιξία που απαιτεί η διαχείριση αποθηκευτικών χώρων και αποθεμάτων. To Soft1 WMS Lite αποτελεί μία σύγχρονη mobile εφαρμογή που αυτοματοποιεί όλες τις καθημερινές διαδικασίες της αποθήκης, διασφαλίζοντας ταχύτητα εργασιών και ακρίβεια κινήσεων και αποθεμάτων.
Με φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον εργασίας, η εφαρμογή Soft1 WMS Lite υποστηρίζει τους εργαζόμενους σας τη στιγμή ακριβώς που μετακινούνται στις εγκαταστάσεις της αποθήκης. Με το Soft1 WMS Lite, οι χειριστές της αποθήκης έχουν στη φορητή τους συσκευή όλα τα εργαλεία και τα δεδομένα που χρειάζονται για να διεκπεραιώνουν εύκολα κι αποτελεσματικά όλες τις εργασίες τους, αποφεύγοντας λάθη, αστοχίες, παραλείψεις και καθυστερήσεις.
Σε πλήρη διασύνδεση με την κεντρική μηχανογράφηση, το Soft1 WMS Lite προσφέρει real-time ενημέρωση και έλεγχο για τη ροή εργασιών και την εξέλιξη των αποθεμάτων, και ελαχιστοποιεί χειροκίνητες καταχωρήσεις, βοηθώντας σας να μειώσετε το κόστος λειτουργίας των αποθηκευτικών σας χώρων και να ανταποκριθείτε ταχύτερα στα αιτήματα των πελατών σας.
Ανακαλυψε την πληρέστερη εφαρμογή για την διαχείριση καταστημάτων εστίασης. Περιλαμβάνει ευκολότερο interface παραγγελιοληψίας, πληρωμών μέσω κάρτας, ηλεκτρονικού καταλόγου, διαχείριση αποθήκης, e-shop και δεκάδες άλλες δυνατότητες.
Ανέπαφες πληρωμές…απλά
Δέξου πληρωμές από τους πελάτες σου, απευθείας από τις συσκευές της παραγγελιοληψίας, χωρίς να ψάχνεις το POS. Μπές στην νέα εποχή ανέπαφων συναλλαγών και απογείωσε τους χρόνους εξυπηρέτησης και την ευκολία διαχείρισης ταμείων
Delivery; Κατάκτησε την περιοχή σου
∆έξου τηλεφωνικές, αλλά και online παραγγελίες από τις πλατφόρμες efood και wolt, και διαχειρίσου το στόλο σου με σύστημα εντοπισμού διανομέων και πελατών, πετυχαίνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα.
Πάρε τον έλεγχο του Foodcost
Το Cloud σύστημα αποθήκης της Simple περιλαμβάνει τα πάντα, από διακύμανση τιμών μέχρι αυτόματη παραγγελία στους προμηθευτές μέσω e-mail, σε ένα εντυπωσιακά εύχρηστο περιβάλλον
Ηλεκτρονικός κατάλογος και αυτόματοι πωλητές
Βελτίωσε την ροή των παραγγελιών και μείωσε το φόρτο των ταμείων με αυτόματους πωλητές και ηλεκτρονικό πολυγλωσσικό κατάλογο.
Το δικό σου online κατάστημα
Tο δικό σου website και application σε android και ios συσκευές, για online παραγγελίες από τους πελάτες σου, χωρίς να χάνεις χρήματα, δίνοντας ποσοστό από τον τζίρο σου σε άλλες πλατφόρμες.
Ωρομέτρηση προσωπικού και παρακολούθηση κερασμάτων
Σύστημα ωρομέτρησης προσωπικού, παραγωγικότητας
και μισθοδοσίας αλλα και έλεγχος των ακυρώσεων και εκπτώσεων ανα χρήστη.