ERP – Ηλεκτρονική Τιμολόγιση
ERP - CRM - Εμπορική Διαχείριση - Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
Καλως ήρθατε στο κοσμο της Ηλεκτρονικής Τιμολόγισης και του MyData
logo-mobile

SoftOne: Το Cloud ERP στα μέτρα σας

Το Soft1 Cloud ERP Series 6 αποτελεί μία σύγχρονη λύση μηχανογράφησης που απλοποιεί όλες τις διαδικασίες της επιχείρησής σας, αποβάλλοντας την πολυπλοκότητα από την καθημερινή της λειτουργία. Ενσωματώνοντας πλούσια λειτουργικότητα, προσαρμόζεται απολύτως στις ιδιαίτερες απαιτήσεις σας, με την ελάχιστη επένδυση σε κόστος και πόρους IT. Με ενότητες που υποστηρίζουν το σύνολο των δραστηριοτήτων σας, από την παραγωγή και την αλυσίδα εφοδιασμού έως τις πωλήσεις, σας βοηθάει να διαχειριστείτε καλύτερα τα οικονομικά σας, μειώνοντας σημαντικά το κόστος λειτουργίας της επιχείρησής σας.

Λειτουργώντας στα υπερσύγχρονα data centers της πλατφόρμας Microsoft Windows Azure, το Soft1 Cloud ERP Series 6 αξιοποιεί τις προηγμένες τεχνολογίες της Microsoft, προσφέροντας μέγιστη ασφάλεια και αξιοπιστία.

Με ευέλικτη σχεδίαση, το σύστημα ERP της SoftOne επιτρέπει στους ανθρώπους σας να αξιοποιούν τη λειτουργικότητά του, από την πρώτη κιόλας ημέρα! Με φιλικό περιβάλλον εργασίας, που προσαρμόζεται εύκολα στο ρόλο κάθε εργαζόμενου, διευκολύνει σημαντικά την εκτέλεση κρίσιμων εργασιών. Πλήρως παραμετροποιήσιμο και εύκολα επεκτάσιμο, το Soft1 ERP Series 6 καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες της επιχείρησής σας, παρέχοντας σας τη δυνατότητα να ανταποκρίνεστε άμεσα στις προκλήσεις της αγοράς.

popCdTJECxWgbueHs9EffJ

CRM : Διαχείριση Πελατών και Εργασιών.

Το Soft1 Cloud CRM Series 6 παρέχει με τη μορφή υπηρεσίας (Software as a Service), όλα όσα χρειάζεστε για να “συνδεθείτε” με τους πελάτες σας και να ανταποκριθείτε ταχύτερα στις ανάγκες τους, αυξάνοντας τις πωλήσεις της επιχείρησής σας.

Η λύση της SoftOne προσφέρει την απαραίτητη πληροφόρηση για να κατανοήσετε καλύτερα τη συμπεριφορά των πελατών σας. Αξιοποιώντας τη λειτουργικότητα του Soft1 CRM Series 6, οι άνθρωποι της επιχείρησής σας, μπορούν να διαχειριστούν πιο αποδοτικά τις σχέσεις με υφιστάμενους πελάτες, καθώς και να εκμεταλλευθούν νέες ευκαιρίες πώλησης από όπου και αν βρίσκονται, με τη χρήση οποιασδήποτε συσκευής.

Λειτουργώντας στις υποδομές της πλατφόρμας Windows Azure της Microsoft, το Soft1 CRM Series 6 βοηθάει την επιχείρησή σας να μειώσει το λειτουργικό της κόστος και να ενισχύσει τις πωλήσεις της, αυξάνοντας παράλληλα το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της.

BAM: Επχειρησιακη Αυτοματοποίηση

 

Το Soft1 B.A.M. (Business Automation Machine) αποτελεί ένα προηγμένο εργαλείο για το σχεδιασμό και την εκτέλεση επιχειρηματικών διαδικασιών στο Soft1. Μπορείτε λοιπόν να χρησιμοποιήσετε το Soft1 B.A.M. για να αυτοματοποιήσετε οποιαδήποτε διαδικασία, από την πιο απλή,  όπως την αποστολή email με την ολοκλήρωση μιας ενέργειας στο CRM, μέχρι την πιο δύσκολη, όπως στις περιπτώσεις όπου απαιτείται η συμμετοχή ενός μεγάλου αριθμού παραγόντων σε μια συγκεκριμένη σειρά, οι οποίες μάλιστα διεξάγονται κατ ‘επανάληψη.

Σχεδιάζοντας διαδικασίες με το Soft1 B.A.M. μπορείτε να,

  • συνδυάσετε οποιαδήποτε Soft1 ενότητα/ οbject /εργασία, ακόμα και να συμπεριλάβετε διαδικασίες που έχετε ήδη σχεδιάσει με το Soft1 B.A.M.,
  • προγραμματίσετε ή ακόμα και να ενεργοποιήσετε ροές εργασιών με αφορμή ένα συμβάν/ ενέργεια στο Soft1,
  • πραγματοποιήσετε πληθώρα εργασιών πχ. αποστολή email / sms / Soft1 μηνύματα, εξαγωγή αρχείων, εισαγωγή / ενημέρωση εγγραφών, εκτέλεση εντολών sql, εκτύπωση εντύπων, δημιουργία υπενθυμίσεων, εκτέλεση ροών δεδομένων ή ακόμη και δημιουργία αιτημάτων HTTP.
  • χρησιμοποιήσετε ή ακόμα και να σχεδιάσετε τις δικές σας μεταβλητές,
  • ορίσετε διαδικασίες για συγκεκριμένους χρήστες ή και ομάδες χρηστών στο Soft1,
  • παρακολουθείτε το ή τα στάδια στα οποία βρίσκεται μια διαδικασία.

logomysoho

Top Shop : Οργανώστε την Επιχείρηση σας

Ένα πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που διατηρεί κάποιας μορφής αποθήκη. Σας βοηθάει να οργανώσετε τις πωλήσεις, τις αγορές, τους πελάτες και τους προμηθευτές σας. Εγκαθίσταται εύκολα και γρήγορα στον κεντρικό σας υπολογιστή ή στον server σας. Έχει την δυνατότητα σύνδεσης με οθόνη αφής για ταχύτερη λιανική πώληση και συνδέεται με ένα πλήθος ταμειακών μηχανών. Επιπροσθέτως είναι συμβατό με Office Word. Τέλος είναι πλήρως πραγματοποιήσιμο για να ταιριάξει τις ανάγκες σας.

Στην EXA είμαστε εδώ για να σας εγκαταστήσουμε το πρόγραμμα , να σας εκπαιδεύσουμε και να σας παρέχουμε την υποστήριξη που απαιτεί η επιχείριση σας.

ilektroniki_timologisi_i-spirit

Το i-spirit είναι ένα καινοτόμο και οικονομικό πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης και εμπορικής διαχείρισης

Η εφαρμογή i-spirit είναι υβριδική. Εγκαθίσταται στον υπολογιστή σας (desktop), προσφέροντας την μέγιστη ασφάλεια στα ευαίσθητα δεδομένα σας.

Παράλληλα ενσωματώνει όλα τα πλεονεκτήματα των cloud υπηρεσιών.

Τα δεδομένα σας ανήκουν για πάντα, ακόμα και να μην πληρώσετε την συνδρομή. 

Ο ελάχιστος χρόνος για παραμετροποίηση, η εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στον λογιστή σας, η αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, η ηλεκτρονική αποστολή με αυτόματη αρχειοθέτηση των παραστατικών πωλήσεων είναι μερικές από τις καινοτόμες λειτουργίες.

Παρακάτω αναφέρουμε μέρος από καινοτομίες που σας  προσφέρει η εμπορική διαχείριση και ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit :

  • Γρήγορη εγκατάσταση
  • Προπαραμετροποιημένα παραστατικά και είδη
  • Συμβατότητα με τις εκδόσεις των  windows από xp και έπειτα
  • Αποστολή ηλεκτρονικού τιμολογίου με αυτόματη ηλεκτρονική αρχειοθέτηση του για τα επόμενα 30 χρόνια
  • Αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας με κάθε μεταβολή στην εφαρμογή
  • Αποστολή πωλήσεων στον λογιστή σας με ένα click
  • Αυτόματη σύνδεση με το μηχάνημα αποδοχής πλαστικών καρτών
  • Αυτόματη σύνδεση με τον φορολογικό μηχανισμό
  • Αυτόματη σύνδεση με ψηφιακή σας υπογραφή  
  • Δωρεάν κειμενογράφο και υπολογιστικά φύλλα που είναι συμβατά με το excel και word της microsoft
  • Κανένα κόστος για εργασίες παραμετροποίησης και εκπαίδευσης.
  • Πλήρη εμπορική διαχείριση και στατιστικά
  • Πλήρη λογιστική διαχείριση για απλογραφικά βιβλία
  • Δημιουργία άρθρων για όλο το κύκλωμα πωλήσεων – πελατών  – χρηματοοικονομικών για τα διπλογραφικά βιβλία σε Ε.Λ.Π και σε Ε.Γ.Λ.Σ
  • Δημιουργία εκτυπώσεων και ηλεκτρονικών αρχείων για τις λογιστικές σας υποχρεώσεις (Μ.Υ.Φ, παρακτρατούμενοι φόροι, ΦΠΑ, Περιβαλλοντικό τέλος, τέλος διαμονής)
  • Ηλεκτρονικά βιβλία εσόδων, αυτόματοι χαρακρητισμοί και ενημέρωση myDATA (Ηλεκτρονικά βιβλία Α.Α.Δ.Ε)

Επιθυμείτε να συνδέσετε το Εμπορικό Πρόγραμα σας με το Ηλεκτρονικό σας Κατάστημα ?
Επικοινωνήστε τώρα μαζί μας!
Τα πακέτα μας
Ηλεκτρονική Τιμολόγιση - Εμποεική Διαχείριση - ERP
Ηλεκτρονική Τιμολόγιση
8.5€
ανα μήνα

  • Αποθήκη
  • Πελάτες
  • Πωλήσεις
  • Τιμολόγηση
  • Εισπράξεις
  • Ταμείο
  • Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ και έξοδα εγκατάστασης

Εμπορική Διαχείριση
17
ανα μήνα

  • Αποθήκη
  • Τιμολόγιση
  • Πελάτες
  • Προμηθευτές
  • Πωλήσεις
  • Αγορές
  • Εισπράξεις
  • Ταμείο
  • Πληρωμές
  • Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ και τα έξοδα εγκατάστασης

ERP
55€
ανα μήνα

  • Αποθήκη
  • Πελάτες
  • Πωλήσεις – Τιμολόγηση – Παραγγελειοληψία
  • Εισπράξεις – Ταμείο
  • Προμηθευτές
  • Αγορές – Παραγγελειοδοσία
  • Στατιστικά – Εκτυπώσεις
  • Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ και έξοδα εγκατάστασης